Photobucket

Monday, October 13, 2008

Ebay: Setelah Genap 2 Bulan

Setelah genap dua bulan memepelajari dan menerokai Ebay bersama Sifu Lan dan rakan-rakannya yang sudi memberikan tunjuk ajar aku dapat merasi bahawa aku telah ketagih dengan Ebay. E-bokk Sifu Lan benar-benar memberikan impak kepada aku. Walaupun baru setahun jagung ataupun newbie, aku dapat rasakan bahawa apa-apa yang kita lakukan perlukan usaha. Tidak kisahlah usaha itu lebih atau tidak. Yang penting USAHA. Bagi aku USAHA Ialah:

Utama-Utamakan mana yang penting
Semangat-Semangat kene tinggi
Angan-angan kene ade(bukan kene bayor berangan)
Hati kene ikhlas dan tegar
Amal kene betul,jangan abaikan tanggungjawab agama.

Inilah aku tanam selama ni dalam diri aku dan aku serapkan dalam Ebay nie. Alhamdulillah usaha aku berjaya. Buat pengetahuan semua au ernah di SUSPEN dari Ebay disebabkan oleh melanggar peraturan. Aduh, Perit rasanya kerana ketika itu baangan yang aku jual tengah hangat di pasaran. Tapi tidak mengapa, aku beli VCC kat saudara surf4sports@yahoo.com(kome boleh email die kalau nak beli) then buat lagi. Kamu boleh tanya saudara surf4sports berapa aku habis beli Virtual card Credit Sahaja. Banyak gak.

Aku Memulakan langkah baru lebih tersusun dan teratur dan Alhamdulillah hasilnya seperti berikut:

So itulah hasil dua minggu aku. Sedikit aje, tapi just nak bagi semnagt kat diri sendiri dn newbie yang lain. E-book sifu Lan memang kemas, bagus dan teratur dan paling penting Rahsia Sifu Lan lah yang boleh aku jual di Ebay di samping pertolongan Allah. Insyallah dalam semasa ke semasa akan sentiasa posting pelajaran-pelajaran yang anda perlu tahu di Ebay nie. Samapai berjumpa lagi.OPSSSSSS.
Sekejap!!!!
Klikla Untuk Merasai Pengalamn Berniaga di Ebay.

Izzatt

1 comment:

  1. Macamana sampai boleh kena suspen,boleh cite sikit?

    ReplyDelete