Photobucket

Monday, August 18, 2008

Pekerjaan Survey Yang Memberikan Anda Income RM 210

Alhamdulillah saya sudah menyertainya. Jadi saya mahu kawan-kawan saya menyertainya dan menjana pendapatan sampingan dari sini. Ini adalah laman web survey yang akan memberikan anda wang jikalauy anda membuatnya secara jujur. Di sisni saya akan tunjukkan cara-caranya:

1. Kamu semua dikehendaki pergi ke link ini
$6.00 Welcome Survey After Free Registration!

2. Kemudian kamu semua dikehendaki mebuat akaun baru ke Create A New Acount.

3. stelah mebuat akaun, kamu akan diberikan $6 untuk bonus register.

4. Kamu dikehendaki mebuat survey ke atas link yang diberikan.

5. Untuk menjana pendapatan, kamu dikehendaki menghantar refere supaya kawan kamu menyertainya sekali.

6. Stelah cukup $75 kamu boleh redeem wang kamu.

7. Itu sahaja langkahnya.

Perhatian: Untuk redeem kamu perlu mempunyai akaun paypal
PAYPAL

Anda perlu membuat akaun personel sahaja.

CUBA UNTUK BERUSAHA.INSYAALLAH BERJAYA.

23 comments:

  1. ermm..mcm mana kite nk tunaikan duit tu...paypal tu bukan kene byar ker kalau nk register..sekurang kene ade card credit.

    ReplyDelete
  2. ermm..mcm mana kite nk tunaikan duit tu...paypal tu bukan kene byar ker kalau nk register..sekurang kene ade card credit.

    ReplyDelete
  3. kalau nak tunaikan abg kene ade kad debit..kalau xderr..abg just perlu tukarkan us dolardengan saye pun boleh...rate saye 1usd rm 3.10

    ReplyDelete
  4. ermm kad debit tu kad kredit erkk..nnti laa saya ni pun br jer join program ni..br ade dlm 45 dolar..saudara sudah tukar ke wang tunai ker

    ReplyDelete
  5. saya sudah buat kad debit dah....saye tgah menunggu batch kedua payment dari a.w surveys ni then baru saya masukkan ke kad debit.Kad debit ni macam kat kredit cuma yang penting wang kene ade dalam kad tue. Kat kredit kita hutang. Kat debit tidak.

    ReplyDelete
  6. tq kawan.
    semuga sesama murah rezeki
    amin

    padiodom
    sitiawan

    ReplyDelete
  7. ok..baiklah..org setiawan jugak..bagus2 samerlaa kitee

    ReplyDelete
  8. salam.

    1- kad kredit ke, kad debit ke, smua tu saya xde. boleh join ke?

    2- camne cara nak ajak kwn2 jadi refere?

    ada yg akan kata saya tanyakan soalan bodoh, tapi saya memang belum paham keja2 camni cuma nak juga ikut2 org yg dah bejaya.

    harap ada yg sudi tolong saya. tima kasih.
    bahar

    ReplyDelete
  9. 1.ok baiklah....masih boleh join asalakn awak sign up untuk paypal.

    2. Untuk menjempunt kawan, di awsurvey di atas skali di bahagian sebaris dengan home ade refer friends then klik si2. Kat si2 die bagi link referer dan baner2.

    awak hanya perlu meminta kawan2 sign up gune referer awak tersebut.selamat mencuba.

    ReplyDelete
  10. mcm mana nk tmbhkan pendapatan bro..dia hanya bg mase mula2 kite dftr jer duit pastu xde pun website yg suh survey..hanya bergntung kepada refer kt kawan2 laa link kite..ermm saudara ada cara lain ke..ermm mcm saya x paham jer cara2 dia..almaklumla x paham bi

    ReplyDelete
  11. die akan bagi sebulan sekali..so nak refer kene pandai cari forum yang ramai org..then ajak kawan2..insyallah berjaya..saye berusaha lebih kurang sebulan stengah baru dapat hasil

    ReplyDelete
  12. kpd pokshark sept 10, 2008 12:10am

    Hey, betul lah.

    Saya daftar lepas tu jwb 1 survey dan hantar link kpd sorang kwn dia pun daftar dan jwb 1 survey.

    Bila saya tengok akaunsaya dah ada duit dimasukan sebanyak $7.25

    Boleh kah kita keluarkan duit kita bila2 masa atau pada tarikh2 tertentu sahaja?

    Jika camtu. kita tak dapat banyak duit dari kerja kita jwb survey.
    Tapi kita boleh dapat banyak duit jika kita kirim kpd ramai kwn2 yang rajin jwb survey.

    Terima kasih kerana kongsikan peluang ini kepada saya.
    bahar

    ReplyDelete
  13. Okey baiklah..memang konsepnya kene cari kawan dengan banyak dan pastikan kawan jugak survey. tentang persoalan nak keluar duit. Dia akan masuk akaun paypal kite apabila kita sudah dapat kumpul $75 dolar. itu je..yang penting pastikan kamu jujur dan tidak menipu...

    terima kasih

    ReplyDelete
  14. dalam Terms of Service, dinyatakan bahwa amaun maksima yg boleh dituntut dalam tempoh satu tahun fiskal ( mula 01 Januari hingga 31 Disember )hanyalah $550 sahaja. Jika ada lebihan akan dibawa ketahun berikutnya.

    saya pun kiralah anggaran pendapatan purata bulanan seperti berikut:
    550 X 3.50 / 12 = rm160.4166

    andaikata kiraan saya ini betul, kita tidak boleh menjadikan aktiviti survey ini sebagai sumber pendapatan tambahan bulanan.

    mungkin kita boleh atur/rancang dalam bentuk jadual pendapatan berkala setiap 3 bulan atau 6 bulan dimana pada ketika itu kita benar2 perlukan duit tambahan.

    sebagai contoh, kita mula dan terus kumpul dari sekarang hingga Disember 2008 untuk capai $550. Lepas x'mas kita buat claim.

    Bila claim melalui paypal kena tolak servis caj $25 tinggal $475 X 3.50 = rm1,662.50 atau tukar dengan pokshark pada kadar $550 X 3.10 = rm1,705.

    cam ni barulah ada dana untuk belanja persekolahan anak2. kurang sikit pening kepala.

    Ini pun hanya persepsi saya sendiri aje.

    lain org lain lah pula cara pemahaman dan penilain masing2.

    wallahualam.

    ReplyDelete
  15. Ya, betul...ianya terpulang kepada masing2...

    ps;/ saye dah ambil tinggi RM3.25.

    ReplyDelete
  16. ya ka pokshark dh tukar redem money.dpt bnyk mana..best laa buleh wt bli baju raya..hahaha

    ReplyDelete
  17. ya laaa...xkan nak menipu plaks...ish2..hang ni..g tgok bukti kats tueee

    ReplyDelete
  18. Nak kena cari kawan jugaj ke?? kalau sorang-sorang x ada kawan tak leh ke??

    ReplyDelete
  19. nak hantar kawan jadi refer tu cam mane,sorryle saya ni blur cikit

    ReplyDelete
  20. ooooooo
    awak kne pergi kat refer..kopi link die bagi kat awk then hntr kat kawan mintak die masuk

    ReplyDelete
  21. saya nk cashkan duit kt dalam paypal saya.mcm mana..ermm saudara ckp aritu boler tukar dgn saudra mcm mana tu..

    ReplyDelete
  22. yerr..boleh tukar....saye kire 1usd rm3..nak x???bagi email awak k?

    ReplyDelete
  23. email saya amir3422@streamyx.com..ape hal nnti saudara bgtau laa..selamat hari raya

    ReplyDelete